25 מאי 2015

ריקוד חתן כלה



כל כך הרבה הכנות יש לקראת החתונה, החל מבחירת השמלה והחליפה לחתן ולכלה, דרך בחירת האולם, התפאורה, רשימות המוזמנים, הדי ג'יי ועוד.. כולנו מתרגשים לקראת החופה ומעוניינים שהיא תהיה כמה שיותר רומנטית, ובכלל, באירוע כזה לו חיכינו כל החיים שאנו מאחדים את חיינו ויוצרים משפחה חדשה עם אהוב או אהובת ליבינו אנו מעוניינים שהכל יהיה מתוקתק.

הריקוד של החתן והכלה הוא אחד הדברים המרגשים ביותר באירוע. בדיוק כפי שהכנתם את החופה, בחרתם מה ללבוש ובחרתם את המנות השונות שיוגשו במהלך האירוע, הריקוד למעשה פותח את רחבת הריקודים עם השיר האהוב שביקשתם מהדי ג'יי לשים במהלך האירוע ולפתוח את רחבת הריקודים.

אילו ריקודי חתן כלה ניתן ללמוד?

כל זוג בוחר את השיר המתאים ביותר עבורו לפתוח את רחבת הריקודים ולהזמין שאר המוזמנים. לצערנו, לא כולנו נולדנו רקדנים ולא כל אחד מאתנו (ובדרך כלל בעיקר בגברים) יש את הקואורדינציה המושלמת על מנת לעשות רושם ולהפוך את הכניסה לרחבת הריקודים לכל כך רומנטית ומיוחדת. מה עושים?

מדי שנה אלפי זוגות בישראל מגיעים למספר שיעורי ריקוד ופשוט מתאהבים. מספר שיעורים בסגנונות השונים שתבחרו יסייעו לכם להפוך את רגע הריקוד הראשון בחתונה שלכם לרגע בלתי נשכח וכל כך רומנטי. בין אם בחרתם בסגנונות סוערים, בשירים איטיים, בשירים דרום אמריקאים או בשירים מזרחיים, אנו מזמינים אתכם פשוט להתחבר אל הקצב וללמוד את הריקוד מראש!

מגוון רחב של טכניקות ויצירת ריקודים מרשימים אנו מלמדים מדי שנה את הזוגות הצעירים. מעבר להכנה לרגע הגדול (בחתונה עצמה), אתם מוזמנים ליהנות מבילוי זוגי יוצא דופן, יציאה רומנטית לקראת החתונה שתעצים את הפרפרים בבטנכם ואת הציפיות לקראת האירוע הגדול שקרב ובא.

לדפוק הופעה בחתונה!

אתם מוזמנים לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולצפות במגוון רחב של סגנונות הריקוד שתוכלו לבחור בכדי להתאים את הריקוד לשיר החופה שלכם. המורים המקצועיים שלנו מסייעים מדי שנה למאות זוגות להתאים את הריקוד לשיר החופה שלהם ופשוט, "לדפוק הופעה" ברחבת הריקודים שפותחת את המסיבה בחתונה!