08 מאי 2015

11 טיפים כיצד לבחור בית ספר לריקודים סלוניים.


סוף סוף החלטתם לשלוח את ילדכם לחוג ריקודים סלוניים, ישנם כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים בית ספר .

 

11 טיפים כיצד לבחור בית ספר לריקודים סלוניים ולטינו אמריקאים :


1) ריקודים סלוניים הינם ענף ספורט תחרותי, וודאו שבית הספר שבחרתם רשום בהתאחדות הישראלית לספורט הריקוד(התאחדות שמוכרת על ידי המדינה ומנהל הספורט).

2) וודאו שבית הספר לריקודים סלוניים שבחרתם מצויד ומאובזר בכל המתקנים הדרושים להתפתחות ילדכם בענף הריקודים (זכרו שאולם ריקודים ללא פרקט יכול לפגוע בבריאות ילדכם).

3) וודאו שלצוות המורים והמאמנים בבית הספר שבחרתם יש תעודה מטעם גוף מקצועי ומוכר(ווינגייט,IDTA ) אשר הסמיך אותם להוראה והדרכה של ריקודים סלוניים.

4) למורה בריקודים הסלוניים ישנה השפעה חזקה מאוד בעיצוב אופי ילדכם, וודאו שאותו מורה שבחרתם הוא אדם בעל כבוד, מוסר וערכים.

5) תפקיד המורה והמאמן בריקודים הסלוניים הוא לא רק ללמד, אלה גם לחנך את ילדכם ולהקנות לו ערכים וכלים להתמודדות עם קשיים ומכשולים בעתיד.

6) לא בהכרח רקדן או רקדנית סלוניים בעלי תואר אלופים הם מאמנים טובים (מאמן טוב נמדד בהישגים של תלמידיו ולא בהישגים שלו).

7) תבררו מה הם ההישגים הנוכחיים של תלמידי בית הספר באליפויות ישראל ובתחרויות לריקודים סלוניים דבר אשר משקף על עבודתם של המורים והמאמנים בבית הספר.

8) אווירה חמה, ביתית ותומכת מאוד חשובה להתפתחות ילדכם בענפי ספורט השונים, וודאו שלמרות התחרותיות בתוך בית הספר, הרקדנים תומכים ועוזרים אחד לשני.

9) נסו לקבל המלצות מחברים קרובים או ממכרים שילדם רוקד בעיר אחרת. הם יפנו אתכם לבתי ספר לריקודים סלוניים טובים שנמצאים באזור מגוריכם.

10) לא בהכרח בית הספר לריקודים היקר ביותר הוא בית הספר הטוב ביותר, ובית הספר לריקודים הזול ביותר הוא הגרוע ביותר.

11) מיקום בית הספר לריקודים סלוניים ליד ביתכם יכול להיות דבר נח מבחינה לוגיסטית, אך אל תתפשרו על איכות, עוד כמה דקות נסיעה לבית ספר איכותי עם צוות מורים מקצועי שווה את הטרחה ואת המאמץ.