18 מאי 2015

למה זומבה?


כבר שנים שאימוני הזומבה כובשים בסערה את העולם, וגם על המדינה שלנו הם לא פסחו. אנשים מודעים ליתרונות הרבים שאימוני הזומבה מציעה לגוף ולנפש. אם אתם מחפשים שיעורי זומבה בקריות, ומעוניינים להכיר ביתרונות הטמונים בשיעורי הזומבה אתם מוזמנים לעיין במאמר הבא.


בין הדברים הראשונים שתרוויחו מכך שתרשמו לשיעורי זומבה, הינו שריפת קלוריות. זומבה ידועה בתור פעילות אירובית אינטנסיבית במיוחד, אשר גורמת לשריפה רבה של קלוריות, עד כ-800 קלוריות לאימון. בשיעורי זומבה תוכלו לחטב את שרירי הבטן, הידיים, הרגליים, ולחזק אזורים אחרים בגוף שלכם. מעבר לכך שיעורי הזומבה יעניקו לכם יתרונות אשר יחזקו את הביטחון העצמי שלכם.

יתרון נוסף באימוני הזומבה הינו בניית סיבולת לב ריאה ושריר על ידי אינטרוולים. רעיון אימוני הזומבה פועל על בסיס של כיף ושל הנאה, לכן המתאמנים אינם מרגישים שהם באימון אינטנסיבי וקשה. כך אימוני הזומבה מאפשרים לכם להמשיך ולהתמיד באימון, וזו כמובן נקודת התורפה בכל אימון גופני כל שהוא.

יתרון נוסף לאימוני הזומבה הוא שמדובר בפעילות המתאימה לכל טווחי הגילאים. כל עוד אתם מבצעים את התנועות בצורה נכונה כפי שמדגימה המדריכה, ופועלים בהתאם להוראות, אין כל סיבה לא לבצע את הפעילות בכל גיל. כמובן שהדבר תלוי במצבכם הבריאותי, ולכן חשוב להתייעץ עם רופא המשפחה לפני פעילות ספורטיבית מאומצת כמו זומבה.

כאשר אתם עוסקים בפעילות ספורטיבית אינטנסיבית במיוחד כמו זומבה, חשוב מאוד להקפיד על אימון תחת השגחה נכונה של מדריך שהוסמך על ידי גוף מקצועי(ווינגייט),ולא רק מדריך בעל תעודה להדרכת זומבה. יש להיזהר מדלקות שרירים ומשחיקת גידים, פציעות אלו עשויות להתרחש במקרה של פעילות אינטנסיבית המתבצעת באופן לא נכון אשר לא מתאימות לגוף של המתאמן.

לסיכום חשוב מאוד לקיים את אימוני הזומבה תחת השגחה של מדריך מוסמך ומקצועי, לשים לב להופעה של כאבים, אימונים אינטנסיביים יכולים להוביל לפציעות. כמו בכל פעילות גופנית אחרת, חשוב מאוד לא להגזים ולא לפעול מעבר ליכולת שלכם. כך תוכלו להבטיח לעצמכם הנאה והפקה מקסימאלית של היתרונות השונים באימוני הזומבה.